måndag 9 december 2013

Nybörjare

Som jag säkert nämnt tidigare är jag med i en grupp på Facebook som heter "Författare på Facebook". Där kan man, förutom att göra reklam för sig själv, få allehanda tips och råd gällande skrivande. Om du drömmer om att ge ut en bok, eller står i färd med att skicka in ditt första manus kan den här länken vara värdefull:

http://www.forfattarforbundet.se/radgivning/rad-till-debutanter/

För övrigt redigerar jag det sista, eller snarare det jag intalar mig själv är det sista. Har bestämt mig för att skicka in manuset 1/1 2014 oavsett hur färdig eller ofärdig jag känner mig. Bära eller brista.
Bloggandet får stå tillbaka, som sig bör. Efter deadline följer månader av skrivavhållsamhet, bearbetning av alla böcker jag har liggande på nattduksbordet och ändlösa, ångestfyllda blogginlägg om huruvida jag fått någon återkoppling från ett förlag eller ej. Jag säger bara... prepare yourselves.

Inga kommentarer: