måndag 9 oktober 2017

Getingstucken och refuserad

Jorå så att...det började som en helt vanlig oktobermåndag.
Hällregn.
Blåst på tvären.
Sen gick det käpprätt.
Blev getingstucken i höger hand. Inomhus. Oddsen på det?
Och så kom en refusering. Från En av De Största.

Men det var en uppmuntrande refusering. Svaret kom inte från manusgruppen@, nej det var en redaktör som varit vänlig att berätta att de minsann läst med intresse men till slut bestämt sig för att tacka nej. Han avslutade med att välkomna fler manus från mig.
Det är första förlaget som välkomnat fler manus.
Man tackar.

Kanske är det inte alls ovanligt. Kanske läser jag in för mycket men jag väljer att blåsa upp det här till min fördel för jag har ont i min hand

Så don´t rain on my parade. Det regnar mer än nog ändå.


Inga kommentarer: