torsdag 18 december 2014

Julklappstips


Hantera din stress, av Giorgio Grossi.
Lyckofällan, av Russ Harris

Och till er med skrivande vänner:
En prenumeration på Tidningen SKRIVA, tidningen för alla som vill bli författare.

Gällande mitt eget skrivande har jag efter snart ett års uppehåll nu börja 2015 med att redigera min roman ett varv till och sedan skicka in till minst fem förlag. Därefter ska jag sätta mig och påbörja min uppföljare som redan är någorlunda klar i mitt huvud. Jag har också två nyfunna skrivarvänner som jag hoppas kunna träffa regelbundet och prata skrivande med. Det går inte riktigt med de som inte själva skriver. Vi är en särskild sort. Säregna. Kan vi kalla det.

Som ni förstår har jag inga andra ambitioner än att skriva så mycket jag har lust med. Inga måsten. Bara lust.

Inga kommentarer: