måndag 30 september 2019

Författare 2.0.2.0

tvåpunktnoll eller 2020

Året när jag debuterar med en spänningsroman baserat på ett gammalt mord i Ådalen från 1820-talet omskrivet till nutida form.

Jag har ett förlag.  Strawberry Förlag
Jag har en agentur.  Ahlander Agency

Och jag har ett tvåbokskontrakt.

Låter det helt osannolikt? Låter det helt galet? Låter det helt fantastiskt?

Det är helt sant. 

*nyp i armen* 


Så från och med nu får ni följa med på resan mot utgivning via redigering, omslagsfunderingar, lanseringsplaner, Bokmässa, signeringsturné och mycket annat skoj.

Skriver du böcker? Drömmer du om att en gång bli utgiven men får höra att det är omöjligt?
Häng på här vettja. Min historia är ett livs levande bevis på att det faktiskt går att nå ända fram, om man är envis och inte ger upp. Följ med på min antagningshistoria och mina tankar om vad som kan vara vägen till framgång och uppfyllda drömmar.

1 kommentar:

Paperback Lover sa...

Helt fantastiskt! Stort grattis Ulrika! Ha så kul på färden till utgivning! /Maria